regn regn och regn

Sorry för dålig uppdatering igår... Jag hann helt enkelt inte. Och sen när jag hade tid så va ja så trött så ja ville bara sova :p

Igår va vi tex och hälsade på min syster med familj. =) Lilla underbara Lowa är så söt =)

Och snart kommer ju en ny bebis!! *Mys*

Hästarna gick lite längre på det gröna betet igår. =) Det är ju helt nysått så det är ganska starkt.
Sen har ju Baccus en gång haft fångkänning och Barg.. Ja han verkar inte ens ha ätit gräs innan han kom till mig.
Hur jag kan tro det är för att när ägaren körde hit honom och jag skulle släppa honom i våran ena hage som det var helt rensat på gräs i. Alltså det fanna verkligen INGET kvar. Då sa han ska du verkligen släppa han där inne där det är gräs... Har du ingen box?? + att Barg verkade inte fatta överhuvudtaget hur man betade. Han lyckades liksom inte.

Men till sist gick det. =)

Nu ska ja dra iväg till lidköping en sväng. Skriver kanske sen.

                                                 // Johanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0