God morgon...

Ville bara skriva ett god morgon inlägg... Jaa vad händer idag då?

Blir ju säkert ridning. Frågan är om ja ska rida ut... eller om ja ska ta ett dressyrpass på ridbanan.
Det är ju inte helt fel heller... Eller alltså. Jag gillar inte dressyr särskilt mkt. MEN det är ju nyttigt för både mig och hästen. Och hoppning är ju en hel del dressyr också. Så bäst jag sköter mig. :p

Sen tycker ju Barg det är himla kul också. Dressyr är ngt Barg verkar tycka är extremt intressant. Kul också såklart. Men mest intressant. Det han kunde mest innan var att springa fort. :p Och nu ska han gå helt annorlunda och göra helt andra saker. Han måste tänka... Han blir faktiskt riktigt rolig. Man bara känner hur hela han utstrålar... LÄR MIG MER!!!! =) Sånna hästar är roliga att rida =)

Jaja... nu ska ja sluta tjata. :p Hoppas alla får en bra dag =)

                                         // Johanna








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0